عکاسی صنعتی شامل گرفتن تصاویر برای استفاده تجاری می شود. برای مثال در آگهی ها، قرار دادن تصویر محصول برای جذب مخاطب و فروش بیشتر. عکاسی صنعتی نیز در بروشورها و سربرگ شرکت ها، منوها در کافه ها و رستوران ها و استفاده های تجاری مشابه که در آن عکس ها یک پیام خاص را افزایش می دهند، استفاده می شود. عکاسی صنعتی یک زمینه تخصصی عکاسی است که باعث می شود شرکت ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و دیگر شرکت ها، روند پردازش، ماشین آلات و تکنیک های خود را نشان دهند. عکس ها نه تنها باید درخشنده تر و برجسته تر، بلکه باید به طور مؤثر در ارتباط با معنای عکس در کمتر از یک ثانیه، نزد چشمان بیننده براق باشند. به همین دلیل است که این نوع عکاسی نیاز به یک عکاس ماهر با سالها تجربه عکس برداری از ماشین آلات صنعتی، مکان ها و فرآیندهای تولید دارد. عکاسی صنعتی برای تبلیغ یا فروش یک محصول یا خدمات استفاده می شود. تعدادی از راه های مختلفی وجود دارد که می توان از عکس ها برای بهتر به فروش رساندن محصولات و شرکت ها استفاده کرد. عکاسی صنعتی برای عکاسانی که در حیطه کاری فوق العاده زبردست هستند، می تواند یک بازار بسیار سودآور باشد. دامنه عکاسی صنعتیبسیارگسترده است و در رسته های مختلف کاری و شغلی به روش ها و با استفاده از تجهیزات خاصی از آن بهره می برند.

برخی ازکاربردهای عکاسی صنعتی

فروش یک محصول
عکس های تجاری خطوط تولید یا محصولات فردی می توانند بر روی طراحی محصول تمرکز کنند (مثلا براق بودن یک کتری یا عمق الیاف فرش) یا استفاده از محصول (به عنوان مثال : توابع برنامه نویسی بر روی یک بازی آیفون ) عکاسی صنعتی جزئیات و احساس محصول را به مشتری نشان می دهد، در حالی که استفاده زنده از خود محصول بیشتر به وضعیت و جاذبه های محصول متمرکز می شود.

ترویج کسب و کار
کسب و کار ممکن است مایل به استفاده از عکاسی صنعتی برای ارتقاء خود و یا جنبه های خاصی از انجام آن گردد. بین عکاسی تجاری، که اغلب در یک استودیو یا محیط جداگانه اجرا می شود، و عکاسی صنعتی، که اغلب در محل و یا در کارخانه انجام می شود، تفاوت وجود دارد. اکثر عکاسان عکاسی تجاری، عکاسی صنعتی را انجام نمی دهند. یک روش معمول برای ترویج کسب و کار، از طریق معماری و عکاسی ساختمان است، که کسب و کار را می توان به عنوان یک محصول مشاهده کرد.

عکس های غذایی برای منوها
غذا را می توان برای ترویج منوها یا برای استفاده در بخش های آشپزی مجلات عکس برداری کرد. این عکس ها می توانند بر روی غذا متمرکز شوند، و نه به عنوان عکس های کاتالوگ لباس! و یا می توانند در روحیه و احساس فرد بیننده تاثیرگذار باشند. عکاسی غذایی باید توسط کسانی که با دانش طبیعت و عکس های عمیق زندگی آشنایی دارند انجام شود. غذای پخته شده توسط رستوران باید در همان جا عکسبرداری شود، بنابراین عکاس باید دارای نورپردازی قابل حمل و پیش زمینه خلاقانه ای برای عکس باشد.

عکاسی مد
عکاسی مد، احتمالا شناخته شده ترین نوع عکاسی صنعتی است، زیرا این نوع عکاسی در تبلیغات و نیز سرمقاله های مجلات نمایش داده می شود. طیف وسیعی از سبک ها و تکنیک های عکاسی تجاری مدرن، از عکس های کاتالوگ که سعی در نشان دادن تمام جزئیات لباس ها دارند، تلاش می کنند که لباس ها را به شیوه های غیر معمول و پویا استفاده کنند.

عکاسی پرتره
از زمانی که عکاسی در قرن نوزده میلادی اختراع شد، پرتره های خانوادگی توسط عکاسان حرفه ای همچنان یکی از پرطرفدارترین جوانب این صنعت می باشد. پرتره های خانوادگی و عکس های عروسی اغلب به عنوان عکاسی صنعتی،  مورد توجه قرار نگرفته است. بنابراین مهم است که بدانیم چگونه بدن انسان را نور می زنیم و خانواده ها را به صورت های سنتی یا شیک مزین می دهیم. این سبک عکاسی به عنوان عکاسی پرتره بسیار محبوب است، تعدادی از رسانه ها وجود دارند که به صورت تخصصی این خدمات را ارائه می دهند.

عکاسی در دنیای کسب و کار امروز میلیاردها کلمه ارزشمند است. همه چیز از وب سایت ها به بروشورها و تبلیغات تلویزیونی به تصاویر با کیفیت بالا متکی هستند تا پیام کسب و کار را در سراسر دنیا ارسال نمایند.

عکاسی صنعتی می تواند گاهی چالش برانگیز هم باشد. چرا که در برخی مواقع این کار شامل گرفتن عکس هایی از اشیای بسیار بزرگ است که دارای دشواری های خاص خود می باشد. در هر صورت عکاس باید خالق عکس های جذاب باشد تا توجه تماشاگران را جلب کنند.

در اینجا به چند نکته و ترفندهایی در مورد عکاسی صنعتی و در کل استفاده از عکس برای بهتر دیده شدن، که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا کسب و کار پر رونق و بهتری را برای خود پدید آورند، می پردازیم :

اهمیت حضور یک عکاس صنعتی خوب
یک متخصص عکاسی صنعتی قادر خواهد بود عکس هایی را خلق و سوژه را از زوایای مختلف و در عین حال زیبایی به تصویر بکشد که، هیچ سوالی در ذهن بیننده پدیدار نگردد. او باید جزئیات بیشتری را ببیند و بتواند از تجهیزات و لوازم مهم عکاسی بهره مند گردد. این به این معنی است که عکس ها باید به واقع از خود سوژه واقعی، واقعی تر و تمیزتر به نظر برسند. به عنوان مثال : وقتی شما از تابلوهای علائم که در خیابان ها، فروشگاه ها، مراکز تفریحی، تجاری و… استفاده می گردند عکاسی می کنید، باید از مکانی مناسب و دکوراسیونی بی نظیر و باور پذیر مرتبط با موضوع سوژه استفاده نمایید تا به بهترین شکل ممکن زوایای مختلف سوژه را به تصویر بکشید و جزئیات دقیق آن را با کیفیتی بی نظیر و ابعادی قابل تامل به بیننده معرفی کنید تا با یک نظر دید غیر تخصصی حتی، پیام و موضوع سوژه در عین زیبایی و ظرافت به چشم آید.

افزایش تصاویر آنلاین در محیط مجازی
به غیر از پوسترهای فیزیکی و بروشورهای قابل لمس، تصاویر مناسب و حرفه ای در یک وب سایت خود را به صورت آنلاین بیشتر نشان می دهند. یک وب سایت که عکس های پررنگ هر فرآیند صنعتی که کسب و کار در آن دخیل است نمایش داده می شود اعتبار و علاقه به ذهن بیننده را افزون می کند. این به نوبه خود به کسب و کار یک فروشنده محصولی خاص کمک می کند، یک محصول را به فروش می رساند یا می تواند تصویر ذهنی خود را به عنوان یک کسب و کار آنلاین بهبود بخشد. عکاسی از دستگاه ها و فرآیندهای هر رسانه مانند اینترنت و چاپ کمی متفاوت است. این کار نیاز به یک رویکرد نسبتا متفاوت دارد، یک متخصص عکاسی صنعتی با سالها تجربه می داند که کدام رویکرد برای اطمینان از اینکه تصاویر دقیقا همان چیزی را که کسب و کار نیاز دارد تا نتیجه دلخواه را بدست آورد، مناسب تر است. به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار عکاسانی که دارای تجربه، نمونه کارهای متنوع و متفاوتی هستند استخدام می نمایند.

خلاقیت در عکاسی صنعتی
عکاسی صنعتی کسب و کاری است جدی. بنابراین شما نباید آن را به یک آماتور برای انجام کار بسپارید و منتظر نتایج عالی باشید. همیشه از طریق نمونه کارها به عکاس نگاه کنید تا اطمینان حاصل کنید که در گذشته عکس های زیادی گرفته است. در حالت ایده آل، او باید نمونه کارهای متنوعی داشته باشد. بدین معنی که او قادر به گرفتن عکس برای هر دو وب سایت و کمپین چاپ باشد.

 


طراح گرافیک | طراحی لوگو | ست اداری | هویت بصری | کارت ویزیت عکاسی ,های ,عکس ,یک ,ها ,استفاده ,کسب و ,عکاسی صنعتی ,و کار ,عکس های ,را به ,متخصص عکاسی صنعتیمنبع

گرافیک چیست؟

اشتباهات متداول طراحان لوگو

گرافیست کیست؟

لوگو تویوتا

مفاهیم پنهانی رنگ آبی در طراحی لوگو

طراحی لوگو محصول

طراحی لوگو نوشیدنی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست نجوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دنیای از خوشمزه ها جکستان شکرستان انجمن ستوده سازه های پیش ساخته idehmedia وبلاگی برای دانلود کتاب اجناس فوق العاده قیمت خرید لاستیک پیرلی